Powered By Blogger

sâmbătă, 16 aprilie 2011

Vorbe

        Vorbe-n vant care trec pe pamant....era un cantec...il fredonam...sunt sigura ca fiecare dintre noi avem cate ceva de povestit...nu degeaba sunt varsator ca si marele actor Florin Piersic, pai cand incep a scrie nu ma mai opresc...incep cu ceva ... continui cu altceva...sunt atatea de povestit de parca acum ar fugi pagina si nu le prind...de mica am fost asa...doar mama mea spunea ca daca mai vorbesc mult imi pierd energia din mine...glumea binenteles ca doar ma energizam mai rau de atat...si de multe ori vorbeam atat de repede incat mama imi zicea...nu stiu cum ai reusit sa fi asa...tata ardelean mama moata si eu...olteanca :)) cum ii placea la mama sa ma alinte, desii nu sunt dar din cauza ca vorbeam mult si repede mi s-a pus porecla, sa zic asa....
         Vorba multa rau aduce...vorba goala saracia omului...asa sunt eu acum :))...cateodata asa este...de cate ori imi spun in gand sa mai tac din gura, sa nu imi mai dau drumul la gura ... de cate ori imi dau cu parerea si cad de "toanta" ca altora le este ciuda pe mine chiar daca am dreptate sau nu...de cate ori imi spun sa nu mai vorbesc ceea ce simt ca se interpreteaza gresit si totusi eu stiu ca ceea ce simtit e bine sa si exprimi...de cate ori imi spun ca mai bine ma musc de limba ca daca spun ceva si apoi imi pare rau nici asta nu e un lucru...de cate ori mi s-a mai spuns ca rad mult ca doar asa sunt eu o fire vesela ... cred ca toti suntem la fel...cu bune si rele....dar ce e mai rau ca sunt mai multe rautati pe pamantul asta si ne mai miram ca sunt cutremure? Ne mai miram ca sunt inundatii??? Strabunica mea avea o vorba...potopul vine cu toate pe rand nu dintr-o data...vine cu cate inundatie...cu cate un cutremur...si avea dreptate si inca cata dreptate avea!
        Asa si sa ne intoarcem la vorbe pe care le putem exprima dar care nu se mai sterg, unele se mai si uita...binele se uita...rau tine o viata de om, ca doar e rau.
       Bun incet imi inchid paginile ca ar cam trebuie sa nu mai "vorbaresc" atata :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu