Powered By Blogger

joi, 24 martie 2011

Satuc

          Pentru ca tot v-a placut atat de mult povestea despre ceea ce a insemnat cu totul satul copilariei m-am gandit sa mai spun cate-va vorbe despre satul in care am copilarit.
          Satul se numeste Teiu, comuna Lapugiu din judetul Hunedoara si dupa cum am mai spus este situat la poalele unor coline mici si dealuri care coboara din Muntii Poiana Rusca pana la valea Muresului si despart Ardealul de Banat. 
         Satul in prezent este alcatuit din 113 de gospodarii si are aproximativ 200 de persoane.


      Am adaugat cate-va pozici in videoclipul de mai sus.



        

2 comentarii:

  1. Superbe imagini!

    Pisica cu telecomanda e mortala!

    Pupici!

    Gina

    RăspundețiȘtergere
  2. Ia uite Ginuta ca numai acum am vazut ca ai scris, pisica e rasfatata casei...ce sa mai zic.
    Pupici si de la noi

    RăspundețiȘtergere