Powered By Blogger

vineri, 22 aprilie 2011

Cadou de iepuras sau de la iepuras

      Teodora mea imi zice ca vrea sa ii scrie la iepuras ce sa ii aduca. Hm...buna scrisoarea da incepe ficamea asa...
       "Draga iepurasul, as vrea sa imi aduci un calculator mare si roz" Ups ii zic :vrei un laptop?" ea imi raspunde "nu mami, tu nu intelegi, un calculator mare si ros adevarat" auuu asa...si ii zic "dar mami nu avem calculator?" si imi zice "ba da avem dar ala vreau sa fie numai al meu" cam ustura treaba asta...si ii zic "draga tu astepti iepurasul cu sacul lu mosu" ca alta idee nu imi veni pe suflet sa ii zic...aiooo ce pretentii mari de la nici 6 ani .
        Mergem la librarie si ne uitam cam ce ar vrea. Nu ar vrea jumatate de librarie, nu, ficamea e de treaba, a facut o lista asa...se uita la margele sa isi faca lanturi si bratari si eu ii zic ca avem margele acasa si imi zice "alea sa mi le aduca daca vrea ca tu nu ma lasi cu alea ale tale" io! pai da am lasato dar m-am certat cu ea ca am gasit margele pe jos, imprastiate...no bun ase...si o tot intrebam cam ce ar vrea de la iepuras..a ales ea ce a ales nu celalata jumatate de librarie, ooo nuuu...cumsecade si vanzatoarea si zambareata ca i-am aratat ce sa imi puna in plasa si ne facem ca plecam si Tibi o ia pe Teo la florarie ca amandoi sunt inebuniti dupa flori si am fugit inapoi si am mers in spatele lor, i-am plasat plasa in mana la Tibi care era la spate si ii zic "fugi acasa ca am lasat becul aprins la baie, vai ce am uitat...noi te asteptam in parc." Zis si facut si gasim un magazin , cu haine...intram inauntru si vreau sa ii iau sosetute la care vede strampi frumosi si mai subtiri si mai grosuti, am vrut sa ii iau mai grosuti da am avut pace? oooo nuuu si-a ales cea mai scumpa pereche de strampinei si cu modele de inimioare...ioiiii mai bine ma dadeam pe topogan singura...
        Concluzia de o sa faca asa si cand se marita...o sa zicem...saracu de el....ca atat te suceste pana ii cumperi ce vrea ca altfel s-ar putea sa ii poarte fata vecinilor la cat de sucita e ficasa lu ...tacsu.
        Vedem reactia in lant cand o sa isi vada cadoul de la iepuras :D:D:D
 aici unde am fost la inviere .




Surpriza de la iepuras a fost asa...ne asteptam sa ii aduca iepurasul dou jocuri in unul si ne asteptam la "piticot" si "nu te supara frate" si surpriza mareeee a fost ca nu au fost alea :)):)):)) este ceva in genul "piticot"cu Pinochio si un joc care se numeste "labirint cu scufita rosie" ne-am amuzat la maxim ca iepurasul de anul asta a fost surpriza si pentru noi :)):)):)) daca "io" nu mai vad bine...ce sa facem...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu