Powered By Blogger

miercuri, 16 martie 2011

Tinerete fara batranete


by Ramona C. on March 16, 2011

Blog ... este un blog...am atatea idei si totusi nu stiu ce sa scriu...e doar un blog si as incerca sa astern pe pagina multe cuvinte...multe idei...si nu stiu cu ce sa incep, se spune ca toate au un inceput dar...daca ma apuc de scris si nu ma mai opresc? Sa incepem cu inceputurile noastre...

                                                     Tinerete fara batranete...  

          Cum poate sa treaca viata asta ca si cand nu ar mai fi fost? Cand stam si ne gandim ca acum ne jucam ...alergam...ce repede au trecut anii ......si totusi au trecut pas cu pas ... de nici nu ne imaginam cum si cand???Smile Ma uit in urma si imi dau seama ca mi-au trecut atat de repede anii si ma uit ca acum aproximativ 6 ani am dat viata unei fetite pe care o strangeam la pieptul meu si imi ziceam sa nu pierd nici macar o particica din clipele acelea, sa vad cum respira sa ii cunosc bataile inimii sa ii cunosc orice scrancet pe care il avea si au trecut anii de parca a fost ieri ... acum ma uit la ea ca incepe sa imi dea idei chiar daca sunt cateodata constructive sau naive ... o privesc zilnic si imi dau seama ca pe zi ce trece anii nostrii trec si se tot duc ... dar totusi ma simt de parca as avea 18 ani nicidecum varsta care o am ... Sealed  chiar daca se vede totusi ca sunt mai in etate...hm...etate...nu prea imi place cum suna dar asta este , nu ma simt si gata! Privesc spre viitor ca as intineri nicidecum ca as imbatrani , ce zici cititorule, te simtit asa? Simti ca atunci cand soarele iti surade te simti tanar si parca o energie iti acapareaza ziua...te simti liber...fericit...
          Cand simtim tineretea fara batranete atunci avem si sanatate , un plus de energie te tine sigur pe tine si sanatos...asa simt eu si asa cred ca este...buna dispozitie ma tine departe de multe boli pe care le intalnim la fiecare pas si cand vad un om ingandurat si incercat de viata incerc din rasputeri sa il fac sa se simta bine... sa incerc sa il fac sa zambeasca... ceea ce ma inconjoara ma reprezinta si atunci ma straduiesc sa ridic moralul multor persoane care de multe ori imi spun ca rad mai tot timpul dar asta o spun cu rautate si cum se da "ignore"? Simplu cum zicem noi de copii "pe o ureche imi intra pe alta imi iasa" Asa am fost din totdeuna si asa voi fi pana cand...cesul...imi va suna asa ca la oricare dintre noi si chiar de voi avea 100 de ani voi lasa scris ca am murit de tanara ... tineretea sufletului ... TINERETE FARA BATRANETE!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu