Powered By Blogger

duminică, 17 aprilie 2011

Perusi

       Tin sa va spun ca Teodora a primit cica de ziua ei doi perusi, nu prea ma incanta pe mine da nu am ce comenta...sper sa nu ii afecteze cu atatea pasari in casa cu alergiile ei...sa speram...si sa va zic...ca cu toate ca nu am fost eu de acord imi sunt si dragi sunt niste nebuni...doi perusi nebuni dea binelea, imi pare rau ca nu am aparat sa ii filmez . Dar va povestesc ce fac...ne-am trezit ieri de doua ori ca da cu casutele alea de mancare jos, le rastoarna si nu intelegeam cum si de ce...Tibi tot a dat vina pe fata ca le umbla acolo normal ca ne-am certat ca ieri am fost plecate si fata nu avea cum sa umble...si acum de dimi iarasi era o deaia cu mancare cazuta...bun...ne punem la masa sa mancam ...ne trezim cu Coco si Cocolina ca incep sa ne faca dans prin colivie si vine Coco jos si ridica de usita de la colivie...tulaiii...dupaia vine si Cocolina si incepe sa traga cu ciocul de alea de mancare...aiooo....doi nebuni...si acum i-a prin Tibi in flagrant...Coco ridica de usita unde e mancarea si Cocolina o trage jos ...aio...
 exact asa sunt



Distractie mare cu puii astia a nostrii...le-am lipit usa cu scoci sa nu mai poate deschide usa si binenteles  ca a ros scociul si a deschis usa si binenteles ca azi cocolina a reusit sa iasa afara :)) dar atat de bleguta este ca nici sa zboare nu stie...draga de ea...noaptea sunt pericol cum dorm...ia sa va pun o pozica 
 asta e pozitie de pozitie :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu